世界的見ると、平均的な人は、毎日、合計6時間57分画面を見ています(インターネットに接続したアクティビティを目的として)この過半数は(3時間43分)はモバイル機器上で費やされています。これには、ソーシャルメディアのチェンネルをスクロールするのに2時間27分、音楽のストリーミングに1時間33分、そしてポッドキャストを聴くのに55分が含まれています。
しかし、この世界的な平均を、米国や世界中の他の国々と比較するとどうなのでしょう?
以下で解説します。
平均的なアメリカ人は、毎日画面を見ながら7時間以上を過ごしています。
DataReportalのデータによれば、平均的なアメリカ人は、毎日画面を見ながら7時間4分を過ごしています。この時間は、平均を約45分上回り、毎日画面を見ながら6時間12分を過ごすイギリス人より長くなっています。しかし、最も長時間画面を見て過ごしている南アフリカ人と比較すると、ほぼ4時間短く、南アフリカ人は毎日画面を見ながら10時間46分を過ごしています。
全体として、長時間画面を見て過ごす人は、アフリカ、アジアと南米に多いようです。
国別の平均スクリーンタイム
子供たちが毎日画面を見ている時間は、パンデミックの間に指数関数的に増加しています
In response to a model new analysis アングリア・ラスキン大学 (ARU)の新しい調査によれば、子供たちが毎日画面を見ている時間は、パンデミックの間に劇的に増加していました。この調査によれば、カナダ在住の子供たちの約90percentが、推奨される1日2時間の制限を超えており、同時にチュニジア在住の子供たち(5歳から11歳まで)のスクリーンタイムは111percent急上昇しています。
カリフォルニア大学サンフランシスコ校による別の調査では、米国の青少年のスクリーンタイムはパンデミックの間に倍増していることが判明しています。研究者らによれば、米国では、12歳から13歳の子供たちが、学校とは無関係なことで画面を『見ている時間が、パンデミック前の1日当たり3.8時間に比べ、2020年5月には7.7時間にも上っています。
デスクトップパソコンやモバイル端末の前で最も長時間過ごしているのはどの国なのでしょうか?
デスクトップパソコンやモバイル端末の利用状況を見ると上位の数字はどのように変わるのでしょうか?
国別の平均仮想コンピュータスクリーンタイム
最も長時間、デスクトップパソコンの画面を見ているのは、南アフリカ人で、毎日5時間37分、コンピューターの画面を見て過ごしています。この数字は、デスクトップパソコンの画面を見ている時間が二番目に...
Higher education institutions should have a robust on-line presence. Most of their potential faculty college students will want to see what they supply and the way in which they carry out by checking their site. Soar Straight 1 . What is a Higher Education Landing Page 2. 8 Successful Tips for Higher Education Landing Pages And, as a result of the opponents is highly effective, fairly just a few associated institutions are combating over the equivalent goal market. So, they need to step up their recreation to win them over. Creative, environment friendly, and attention-grabbing landing pages are the right technique to go. Nevertheless, what makes the following education landing internet web page worthwhile? How are you going to boost it and guarantee it hits the bull’s eye with these seeing it? We’ll reply these questions, and further, on this text. Protect learning for the 8 worthwhile concepts for elevated education landing pages. What's a Higher Education Landing Internet...
Click Here To Watch Full Video Presenting Teaser 2 Of Malayalam Movie The Priest Directed By Jofin T Chacko Story & Direction : Jofin T Chacko Produced By : Anto Joseph , Unnikrishnan B , V N Babu Screen Play & Dialogue : Deepu Pradeep, Shyam Menon DOP : Akhil George Editor : Shameer Muhammed Project Designer : Badhusha N M Music & Background Score : Rahul Raj Sound Design : Jayadevan Chakkadath Sound Mixing : Sinoy Joseph Sync Sound : Arun Kumar Art Director : Sujith Raghav Make Up : Amal Chandran , George Sebastian Costumes : Praveen Varma Chief Associate : Baby Panicker Associate Director : Premnath Production Controller : Prasanth Narayanan Lyrics : Harinarayan B .K Stills : Sinat Sevier Design : Old Monk Opening Titles : Sarathvinu Trailer Cut : Donmax Teaser Score Mix : Harishankar V ( Mystudio ) Teaser Mix : Dawn Vincent Teaser : Seby Varghese BookMyshow : http://bit.ly/2ZWyQQ4 #ThePriest #Mammootty #ManjuWarrier #NikhilaVimal Subscribe us : https://bit.ly/2OTiJ...
This put up might comprise affiliate hyperlinks from our advertisers. Please learn our disclaimer for extra info. Automotive broke down, you want to pay the lease and you continue to have one other week to your payday? I’ve been there I do know what it seems like. You’re asking your self: “How to make 600 dollars by tomorrow?” “How to make 600 dollars today?” “How can I get $600 right now?” “How to make 600 dollars fast without a job?” “How to make 600 a week from home?” “How to make 600 a week online?” “How to get 600 dollars now?” “How to get 600 dollars in an hour?” I do know, I do know. I get you and also you’ve landed in the appropriate place. No matter the reason being, right here’s how to make $600 in a week or much less. In the event you don’t know the place to begin one of many best methods to earn additional money is to strive the Premise Data app. Premise Information can pay you for taking pictures of locations in your metropolis or for checking what grocer...
Comments
Post a Comment